torsdag 26 januari 2012

SYSLÖJD.



Jag var bara tvungen att lägga beslag på hela lagret av skärbrädan Syslöjd. Från Mini Empire. Love it, som en trasmatta. För övrigt älskar jag sådan här små skärbrädor. Det är så himla flott att lägga upp godsaker på. Till och med en knäckemacka utan pålägg ser ju helt superlyxig och gourmet-aktig ut på en sådan.

Kommer in i början av nästa vecka. Tillsammans med påfyllning av posters och även det gula päronet kommer på plats. Alla andra nyheter i textilväg dröjer ungefär en månad.

5 kommentarer:

Maria - Mary made this sa...

I love! Får jag boka två stycken?
Maria

Its a house sa...

Ja den är så galet fin och ännu finare i verkligheten! Kul att du satsar på Mini Empire, är övertygad om det kommer att göra succé!

Kul att det funkar att kommentera nu, trist när det strular. Ja verandan är verkligen som min lilla bebis, har drömt om en så länge jag kan minnas (måste vara alla filmer som ställt till det) och får nypa mig i armen för att förstå at jag har en. På riktigt. Men du kan hälsa din man att verandan gick snabbt att bygga. Eller ja, nåja, i jämförelse med allt annat i varje fall.

Å kul med det gröna äpplet, tror nästan att lillebror vill ha ett sådant på sitt blivande rum. Ja vid närmare eftertanke måste han nog det =)

Hedvigochjag.se sa...

Du paxar välk en till mig?? ;)
Please!!

Helena, Craft and Creativity sa...

Mycket snygg skärbräda!

Unknown sa...

Once the MgO is replica handbags isolated, Air Krete is created with the replica rolex addition of a tiny bit of ceramic talc, water and a foaming agent.