torsdag 6 oktober 2011

hej och välkomna till en alldeles sedvanlig affärsblogg.


Hej. Det är affärens egen blogg. En blogg som inte kommer handla om så mycket mer än affären Little cute Mokkasin. Eller faktiskt inte alls om något mer. Bara om sakerna som finns där och varför de finns där och lite annat viktigt. En affärsblogg helt enkelt.

Här inne kommer det inte att bloggas så det står härliga till. Men så fort jag känner att jag vill tjata på lite då bloggar jag. Om nyheter, om varför jag gillar, om något går snett, om något särskilt händer, om det är rea, om det är tipsläge och om i stort sett vad som helst. Det kommer nog oftast bli ganska så informativa ord. Men bara om affären, något annat kan ni inte förvänta er. För jag bloggar ju vidare alldeles som vanligt på mitt vanliga ställe.

Och som allt annat just nu. Det är ju inte riktigt klart här. Det ska finnas både det ena och andra. Viktigheter som glasklara kategorier så ni kan leta presenter och annat i en rasande fart. Och så ni kan kika på lite sådant som bakom kulissen bilder. Lite fler bilder än i själva affären. Och egentligen vet jag nog inte riktigt själv. Men jag börjar ändå så  blir det nog fint i slutändan.

1 kommentar:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Vad spännande med butiksblogg. Lägger genast in bland favoriterna på Bloglovin'

Kramar!