tisdag 25 oktober 2011

700-GILLAR-VINST!


Snart kommer det en ny kategori på affären. Det är sådant som inte passar in varken här eller där. Eller överallt. Egentligen har jag inte riktigt klart för mig hur det hela kommer att se ut. Men eftersom jag ändå måste ta och slänga in en 700-gillar-vinst så får ni en liten teaser på sådant som kommer att finnas där i den nya kategorin. Och ni är väl värda det som vinst nr 6 i ordningen. Och den tjusiga 700-gillar-vinsten är inslagen i ett pappersark med bokryggar.


Och när man väl öppnar ligger där en låda med 100 vykort. Varje vykort föreställer ett vykort från Penguin. Det här är nog min absoluta favoritpresent till vänner som gillar böcker.


Och som grädde på moset ligger där en skrivbok med samma snyggomslag. Det kan tänkas att det blir en George Orwell istället eller en Jane Austen. Men hursomhelst, detta är den sista vinsten i tävlingen. Tror jag åtminstone, eller finns det en chans på 800-gillar?!

Annars är den en hel hög med finheter som ligger och väntar i den där prishögen...


The price for 700 likes is something new. It´s so new that is haven´t been seen in the store yet. It is a gift wrapped in a sheet of paper with back of books. And a box with 100 postcards with covers from classical Penguin books. And on the top, a notebook with the same cover.

Take a look on the price links above. The contest is open until midnight. And still is a chance for another price at 800 likes!

1 kommentar:

Anna/Rackarungar sa...

Vilken vinst, här hålls det tummar som tusan, speciellt om det blir Jane Austen!!